Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009


Οι Δολιοφθορείς της Ελληνικής Γλώσσας



Του Αναστασίου Στάμου - Εκπαιδευτικού
Πρόεδρος του Κέντρου Ελευσινιακών Μελετών << Δάειρα>>
Μέλος του Δ.Σ. της Επιτροπής Ενημερώσεως για τα Εθνικά Θέματα.

Όσοι ζούμε καθημερινά μέσα στην Σχολική πραγματικότητα αντιμετωπίζουμε το διαρκώς αυξανόμενο φαινόμενο της μειωμένης ικανότητας των μαθητών να παράγουν λόγο και ιδιαιτέρως γραπτό λόγο. Στην πλειονότητα οι μαθητές μας όχι μόνο δεν μπορούν να εκφράσουν μια σκέψη τους γραπτώς, αλλά δεν γνωρίζουν πλέον στοιχειώδη Γραφή (ορθογραφία και σύνταξη προτάσεων). Επικρατεί τέτοια αγραμματοσύνη που θυμίζει περιόδους ξενοκρατίας (Τουρκοκρατίας ή Ιταλο-Γερμανικής Κατοχής). Πότε θα ειπωθεί επισήμως αυτή η αλήθεια; Πότε θα αποτιμηθούν οι καταστροφικές νομοθετικές παρεμβάσεις πάνω στην Ελληνική Γλώσσα;Το φαινόμενο έχει δυστυχώς βαθειές πολιτικο-ιδεολογικές ρίζες. Κάποιοι φαεινοί και «ριζοσπαστικοί» εγκέφαλοι ακολουθώντας ξένες συνταγές (ο Γάλλος Λουΐ Ρουσέλ υπήρξε ο δάσκαλος των ελλήνων δημοτικιστών) προκειμένου να καταπολεμήσουν την αγραμματοσύνη των Ελληνοπαίδων και να κάνουν λέει ευκολότερη την εκμάθηση της «δύσκολης» γλώσσας μας, πρότειναν ήδη από το 1929: «Η σημερινή ελληνική ορθογραφία δεν μπορεί να κρατηθεί. Οι λύσεις είναι τρεις: 1) Να καταργηθούν οι τόνοι και τα πνέβματα. Να καταργηθούν τα διπλά σύμφωνα από παντού. 2) Να εισαγάγουμε την φωνητική ορθογραφία (όλα τα οι, ει, η, υ να γράφονται με ι, τα ω με ο, κοκ.). 3) Να πάρουμε το Λατινικό αλφάβητο. Την τρίτη μάλιστα λύση θεωρούμε καλύτερη, γιατί πρώτα μας εισάγει μορφικά στην οικογένεια των εβρωπαϊκών λαών, έπειτα λύνει με μιας ολόκληρο το ορθογραφικό πρόβλημα…»(!) (Δημήτρης Γληνός, περιοδικό «Νέος Δρόμος», «Προτάσεις για την θεραπεία της αγραμματοσύνης»).
Οι περισσότερες προτάσεις του Δημήτρη Γληνού και κυρίως το «ριζο-σπαστικό» του πνεύμα στο Γλωσσικό έχει επισήμως υιοθετηθεί εδώ και 30 χρόνια, δηλαδή επί μια ολόκληρη γενιά (Ράλλης 1976, Βερυβάκης 1982, απαγορεύσεις και νέοι ορθογραφικοί κανόνες). Ιδού τα αποτελέσματα…
Όμως, σωστή Γλώσσα σημαίνει σωστός Νους. Αν εκλείψει το πρώτο, θα λείψει και το δεύτερο. Άρα εκεί στόχευαν οι δολιοφθορείς της Ελληνικής γλώσσας. Να μη μπορούν τα παιδιά μας να σκέπτονται. Διότι ο σκεπτόμενος άνθρωπος δεν υποτάσσεται. Πώς αλλιώς θα προωθούσαν τις σκοτεινές τους επιδιώξεις για παγκόσμια κυριαρχία; Πώς θα πετύχαιναν την αποεθνοποίηση, τον «πολυπολιτισμό», την «ανοχή» στην διάλυση της κοινωνίας μας; Φυσικά με τον εξοβελισμό της Ελληνικής Παιδείας που ποιεί Έλληνες με Αρετή στην ψυχή και στον νου, και διαθέτει ως μέσο την Ελληνική Γλώσσα και την αθάνατη Ελληνική Γραμματεία.


Η σύγχρονη τώρα εκδοχή της δολιοφθοράς (γιατί δεν φθάσαμε ακόμα στο σπάσιμο όλων των ριζών) είναι η αναγόρευση της Αγγλικής σε επίσημη γλώσσα των Ελλήνων, που πρέπει να διδάσκεται από την Α΄ τάξη του Δημοτικού (Διαμαντοπούλου, Μάνος, κ.ά.). Αυτό το τελευταίο προωθείται οσονούπω! Δάσκαλοι και Γονείς προσοχή, τα παιδιά μας αφενός αφελληνίζονται συστηματικά, αφετέρου υποβαθμίζονται νοητικά και βαρβαροποιούνται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: