Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΙ ΕΣΜΕΝ

Τοῦ Ἀντωνίου Ἀ. Ἀντωνάκου
Καθηγητοῦ Φιλολόγου Ἱστορικοῦ, Συγγραφέως
Β΄ Ἀντιπροέδρου τῆς Ἐπιτροπῆς Ἐνημερώσεως ἐπὶ τῶν Ἐθνικῶν Θεμάτων



Οἱ κοσμοεξουσιαστὲς ἔχουν μία προσφιλῆ τακτικὴ γιὰ τὸν ἔλεγχο τῶν ἐθνῶν. Εἶναι τὸ ρωμαϊκὸ «διαίρει καὶ βασίλευε» (divide et impera). Στὸ θέμα τοῦ ἑλληνισμοῦ, μάλιστα, ἔχουν χρησιμοποιήσει κατὰ κόρον αὐτὴν τὴν ριζο - σπαστικὴ τακτική.Ἔτσι, τὰ τελευταῖα χρόνια γινόμαστε μάρτυρες μιᾶς συντονισμένης προσπάθειας νὰ ἀποκοποῦμε ἀπὸ τὶς ρίζες μας. Αὐτὸ τὸ διαπιστώνουμε συνεχῶς μέσα ἀπὸ τὴν διαστρέβλωση καὶ τὴν παραποίηση τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας, τὸν ἐκφυλισμὸ καὶ τὴν καταστροφὴ τῆς ἑλληνικῆς μας γλώσσας, τὴν ἀλλοίωση τῶν ἠθῶν καὶ τῶν ἐθίμων καὶ πολλὰ ἄλλα.
Πολλὲς λοιπὸν οἱ ἀνθελληνικὲς θεωρίες, μὲ ἀπώτερο σκοπὸ νὰ κάμψουν αὐτὸν τὸν ὑπερήφανο λαό, νὰ τὸν ἀλλοτριώσουν, νὰ τὸν κάνουν νὰ ξεχάση ποιός εἶναι καὶ ποῦ ὀφείλει νὰ εὑρίσκεται.Μᾶς ἔχουν ἀποδώσει διάφορες θεωρίες καταγωγῆς, παραβλέποντας κείμενα, πηγές, ἀρχαιολογικὰ τεκμήρια, ἀνθρωπολογικὰ εὑρήματα καὶ πλεῖστα ὅσα ἐπιστημονικὰ ἐπιχειρήματα, τὰ ὁποῖα φώναζαν ὅτι εἴμαστε πάντα Ἕλληνες. Στὴν ἀρχή, μᾶς εἶπαν «ἰνδοευρωπαίους». Μετὰ μᾶς χώρισαν σὲ πρό-Ἕλληνες καὶ Ἕλληνες. Στὴν συνέχεια, τοὺς Ἕλληνες μᾶς ξαναχώρισαν σὲ «ἀρχαίους Ἕλληνες» καὶ «νέους Ἕλληνες». Δὲν ἔφθαναν ὅμως μόνο αὐτά. Ἔτσι, ἔβγαλαν τὴν θεωρία τῆς «Μαύρης Ἀθηνᾶς», γιὰ νὰ μᾶς φέρουν ἀπὸ τὴν Ἀφρική, μᾶς εἶπαν «Σλάβους», μᾶς εἶπαν «τουρκόσπορους» μέχρι καὶ στὸν πόλεμο τοῦ 1940, ὡρισμένοι σύγχρονοι ἐντόπιοι «Ἐφιάλτες», συγκεκριμένης πολιτικῆς ἀποχρώσεως, τραγουδοῦσαν χαιρέκακα «τίνος εἶναι ρὲ γυναῖκα τὰ παιδιά, τό ’νὰ τοῦ μακαρονᾶ, τ’ἄλλο τοῦ γερμαναρᾶ...» καὶ πολλὰ ἄλλα.
Ὅμως σήμερα, ποὺ ἡ ἐπιστήμη ἔχει προχωρήσει τόσο πολὺ ὑπάρχουν ὅλες οἱ μέθοδοι, ποὺ ἀποδεικνύουν ὅτι «Ἕλληνες ἀεὶ ἐσμέν». Ὅτι εἴμαστε πάντοτε οἱ ἴδιοι Ἕλληνες, αὐτοὶ ποὺ γέννησαν ἕναν Ὅμηρο ἕναν Ἀναξίμανδρο, ἕναν Σωκράτη, ἕναν Ἀριστοτέλη ἕναν Μέγα Ἀλέξανδρο. Ὅτι εἴμαστε πάντοτε αὐτοὶ ποὺ μεγαλούργησαν στὸν Μαραθῶνα καὶ τὴν Σαλαμῖνα, αὐτοὶ ποὺ δημιούργησαν τὸ Βυζάντιο, αὐτοὶ ποὺ κατετρώπωσαν τὸν βάρβαρο κατακτητή, τὸν Τοῦρκο καὶ ἀνέκτησαν τὸ ἀγαθὸ γιὰ τὸ ὁποῖο πάντοτε πολεμοῦσαν, τὴν Ἐλευθερία, αὐτοὶ ποὺ μεγαλούργησαν στὰ βουνὰ τῆς Βορείου Ἠπείρου τὸ 1940, αὐτοὶ ποὺ ἀντιστάθηκαν στοὺς ναζί, αὐτοὶ ποὺ θὰ ἀντισταθοῦν καὶ σήμερα.Ὅταν γνωρίζης τὸν τρόπο σκέψεως τῶν ἀντιπάλων σου, ξέρεις καὶ νὰ τοὺς ἀντιμετωπίσης. Καὶ ὁ τρόπος ἀντιμετωπίσεως βρίσκεται στὴν μελέτη τῶν ἀρχαίων Ἐλλήνων συγγραφέων. Τὸ πρῶτο λοιπὸν ποὺ ἔκαναν ἦταν, ἀκριβῶς, νὰ ἀλλάξουν, ὄχι μόνο τὶς ἐτυμολογίες ἀλλὰ καὶ τὶς σημασίες τῶν λέξεων. Καὶ ὅπως τότε οἱ διάφορες πόλεις μὲ τὴν πολυμήχανη ὑπουλότητα τῶν ἐπιθέσεών τους κατήντησαν νὰ μεταβάλουν αὐθαιρέτως τὴν σημασία τῶν λέξεων, διὰ τῶν ὁποίων δηλοῦνται τὰ πράγματα, ἔτσι καὶ σήμερα οἱ σύγχρονοι κοσμοεξουσιαστὲς ἐφαρμόζουν τὸ Θουκυδίδειον «καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει», ποὺ ἀποδίδεται «γιὰ νὰ δικαιολογοῦν τὶς πράξεις τους ἄλλαζαν ἀκόμα καὶ τὴν σημασία τῶν λέξεων» (Θουκυδίδης, Γ,82,4).
Ἔτσι γίνεται... Ὅποιος σήμερα ἀγαπᾶ τὴν πατρίδα του, ὅποιος σκέπτεται ἐθνικὰ, δηλαδὴ ὅποιος «φρονεῖ ἐθνικά», λέγεται ὀρθῶς «ἐθνικόφρων». Κι ὅμως, αὐτοὶ γιὰ νὰ δικαιολογοῦν τὶς πράξεις τους ἔχουν ἀλλάξει τὴν σημασία τῆς λέξεως. Ξέρετε, ὅμως, τί γράφει π.χ. τὸ ψηφιακὸ «Μεῖζον Ἑλληνικὸ Λεξικό Τεγόπουλου – Φυτράκη» γιὰ τὴν λέξη «ἐθνικόφρων», ποὺ σήμερα ἔχει γίνει «ἐθνικόφρονας»; Γράφει τὰ ἀκόλουθα μονοτονικά:

«Εθνικόφρονας [-ων, -ον (-ονος)] κ. εθνικόφρονας (ο) επίθ. ο εμφορούμενος από εθνικά φρονήματα
(ειδ.) συντηρητικός εθνικιστής, αντίθετος προς τις αριστερές τάσεις».

Διανοεῖσθε λοιπόν, ἀγαπητοὶ φίλοι, ποῦ ἔχουμε φθάσει; Διανοεῖσθε ὅτι ἡ διαστρεβλωμένη ἐπίτηδες ἑρμηνεία, ποὺ τώρα χαρακτηρίζεται «εἰδική», γράφει ὅτι ἐθνικόφρων εἶναι ὁ συντηρητικὸς ἐθνικιστής, ἀντίθετος πρὸς τὶς ἀριστερὲς τάσεις; Καὶ τὸ ἴδιο λεξικὸ ἔχει ἀκόμα τὸ λῆμμα «ἀντιδεξιός» ἐνῷ τὸ ἀντίθετο «ἀντιαριστερός» δὲν ἀναγράφεται πουθενά! Γιατί; Μὰ ἁπλούστατα, διότι ἡ «κομματική» ἀριστερὰ (καὶ ὄχι οἱ ἀριστεροὶ στὸ σύνολό τους) καὶ σήμερα ἀλλὰ καὶ ἀπὸ παλιὰ δέν ἐξέφραζε τὸ ἔθνος ἀλλὰ τὸν διεθνισμό. Μετὰ δὲ τὴν κατάρρευσή του βρῆκαν στέγη στὴν θυγατρικὴ τοῦ διεθνισμοῦ, τὴν παγκοσμιοποίηση! Γι’ αὐτὸ καὶ ἐφαρμόζουν κατὰ γράμμα τὸ «δόγμα Κίσσιγκερ» διὰ τῆς «γραμμῆς Ρεπούση».Ὅμως σήμερα, ποὺ ἡ ἐπιστήμη ἔχει προχωρήσει τόσο πολὺ ὑπάρχουν ὅλες οἱ μέθοδοι, ποὺ ἀποδεικνύουν ὅτι «Ἕλληνες ἀεὶ ἐσμέν». Ὅτι εἴμαστε πάντοτε οἱ ἴδιοι Ἕλληνες, αὐτοὶ ποὺ μεγαλούργησαν στὸν Μαραθῶνα καὶ τὴν Σαλαμῖνα, αὐτοὶ ποὺ δημιούργησαν τὸ Βυζάντιο, αὐτοὶ ποὺ κατετρώπωσαν τὸν βάρβαρο κατακτητή, τὸν Τοῦρκο καὶ ἀνέκτησαν τὸ ἀγαθὸ γιὰ τὸ ὁποῖο πάντοτε πολεμοῦσαν, τὴν Ἐλευθερία, αὐτοὶ ποὺ μεγαλούργησαν στὰ βουνὰ τῆς Βορείου Ἠπείρου τὸ 1940, αὐτοὶ ποὺ ἀντιστάθηκαν στοὺς ναζί, αὐτοὶ ποὺ θὰ ἀντισταθοῦν καὶ σήμερα. Τὸ «Μολὼν λαβέ» τοῦ Λεωνίδα, τὸ «οὐκ ἐμὸν ἐστι τὴν πόλιν σοὶ δοῦναι» τοῦ Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, τὸ «ἐγὼ Γραικὸς γεννήθηκα, Γραικὸς θὲ νὰ πεθάνω» τοῦ Ἀθανασίου Διάκου καὶ τὸ «allors c’est la guerre (Λοιπόν, πόλεμος)» τοῦ Ἰωάννου Μεταξᾶ στὸν Γκράτσι, ἦτο ἡ ἴδια ἀπάντηση σὲ ὅλους τοὺς κατακτητές, ἀπὸ τοὺς ἴδιους Ἕλληνες.
Τὸ ὅτι λοιπὸν «ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΙ ΕΣΜΕΝ», ἀγαπητοὶ φίλοι, σήμερα:
• Τὸ ἀποδεικνύουν τὰ κείμενα τῶν ἀρχαίων ἑλλήνων συγγραφέων
• Τὸ ἀποδεικνύει ἡ ἀρχαιολογικὴ σκαπάνη
• Τὸ ἀποδεικνύει ἡ ἴδια γλῶσσα
• Τὸ ἀποδεικνύουν τὰ ἤθη καὶ τὰ ἔθιμα
• Τὸ ἀποδεικνύουν οἱ ἔρευνες DNA
Νὰ ἔχουμε λοιπὸν πάντοτε τὸ θάρρος νὰ δηλώνουμε ὑπερήφανα ὅτι εἴμαστε Ἕλληνες.Καὶ νὰ ἔχουμε κατὰ νοῦ ὅτι ἐὰν ἐμεῖς φοβηθοῦμε τώρα καὶ ἀφήσουμε ἐλεύθερο ἕναν χῶρο στὴν ἱστορία μας θὰ τρέξουν νά τὸν καταλάβουν ἄλλοι. Νὰ μὴν ἀποροῦμε λοιπὸν ποὺ σήμερα οἱ Ἀλβανοὶ διεκδικοῦν τὴν Ἥπειρο καὶ τὴν Θεσπρωτία μας, οἱ Σκοπιανοὶ τὴν Μακεδονία μας καὶ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρό μας, οἱ Βούλγαροι τὸν Ὀρφέα μας καὶ οἱ Τοῦρκοι θεωροῦν δικό τους τὸν δικό μας Ὅμηρο, τοὺς Ἴωνες φιλοσόφους, τὴν ἑλληνικὴ μικρασιατικὴ διανόηση κ.λπ.
Καὶ γιὰ νὰ μὴ σᾶς μείνη ἀμφιβολία γι’ αὐτά σας ἀναφέρω τί γράφουν οἱ Τοῦρκοι στὰ σχολικά τους βιβλία ὅπως ἐγράφησαν στὴν ἐφημερίδα «Πρῶτο θέμα» σὲ ἄρθρο τοῦ Ν. Χειλαδάκη:
«Ἀπὸ τὴν πρώτη κιόλας ἀνάγνωση τοῦ βιβλίου Ἱστορίας (ἔκδοση 1996) τὸ ὁποῖο διδάσκεται σήμερα συστηματικὰ στὶς μεγαλύτερες τάξεις τοῦ τουρκικοῦ σχολείου ὀκταετοῦς ὑποχρεωτικῆς φοίτησης κάποιος ἁλιεύει πολλὰ ... ἐνδιαφέροντα. Τὸ συγκεκριμένο σύγγραμμα τιτλοφορεῖται ... «Τὰ δίκαια τῆς Τουρκίας στὸ Αἰγαῖο» (EgeDenizinde TurkHaklari) καὶ κυκλοφόρησε γιὰ πρώτη φορὰ στὴν γείτονα τὸ 1955 μὲ τὴν ὑπογραφὴ τοῦ Τούρκου καθηγητῆ Ἱστορίας Μεχμὲτ Σακᾶ.
Βάσει τῶν αὐθαίρετων ἱστορικῶν θεωριῶν τὶς ὁποῖες σήμερα διδάσκονται στὶς ἱστορικὲς ἀκαδημίες καὶ στὶς στρατιωτικὲς σχολὲς τῆς Τουρκίας, λοιπόν, «ὅλοι οἱ πολιτισμοὶ τοῦ Αἰγαίου - μεταξὺ αὐτῶν καὶ ὁ ἑλληνικός - ἦσαν ... τουρκικῆς προελεύσεως»! Φθάνουν στὸν παραλογισμὸ νὰ «θεωροῦν Μινωΐτες, Μυκηναίους, Ἴωνες, Τρῶες καὶ Πελασγοὺς ... προτουρκικὲς φυλὲς ποὺ κατοικοῦσαν στὸ Αἰγαῖο»!!!Σύμφωνα μὲ αὐτὲς τὶς ἀπίστευτες θεωρίες, «οἱ Ἕλληνες δὲν ἦσαν παρὰ ἕνα μικρὸ παρακλάδι τοῦ «μεγάλου τουρκικοῦ λαοῦ», τοῦ «μοναδικοῦ (κατ’αὐτούς) ποὺ εἶχε τὴν δύναμη ... νὰ δημιουργῆ μεγάλα κράτη καὶ πολιτισμούς»!!!
Ἀκόμη πιὸ προχωρημένη εἶναι ἡ ἐργασία τοῦ Σελαχατὶν Σαλιζὶκ (Turk Yunaniliskilerivefiliki eteria) ὅπου περιλαμβάνονται ἀλλόκοτοι ἰσχυρισμοὶ ὅπως ὅτι «ὁ ἑλληνικὸς πολιτισμὸς ἦλθε ἀπὸ τὴν Ἀσία καὶ δὲν εἶχε κανένα πρωτότυπο στοιχεῖο, ὅτι οἱ Τοῦρκοι ἦλθαν στὸ Αἰγαῖο τό ... 2480 π.Χ. καὶ ὅτι οἱ Δημόκριτος, Ἡρόδοτος, Ἱπποκράτης, Πυθαγόρας καὶ Ὅμηρος ἦσαν ὅλοι τους τουρκικῆς καταγωγῆς»!!!Ἡ ἐργασία του ἐγκρίθηκε ἀπ’ τὸ τουρκικὸ ὑπουργεῖο Παιδείας καὶ διδάσκεται στὰ τουρκικὰ σχολεῖα... Ὑπουργεῖο Παιδείας, Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο, Ἀκαδημία Ἀθηνῶν, Πανεπιστήμια καὶ ὅσοι τεθλιμένοι ἄπρακτοι συγγενεῖς... Περαστικά σας...

Αὐτὴ εἶναι ἡ πραγματικότητα ἀγαπητοὶ φίλοι. Ὅποιον χῶρο στὴν ἱστορία μας καὶ στὴν συνέχειά μας ἀφήσουμε ἐμεῖς ἠθελημένα κενόν, θὰ τὸν καταλάβουν οἱ ἐποφθαλμιοῦντες τὴν δόξα τὸν πολιτισμὸ καὶ τὴν ἱστορία μας Τοῦρκοι, κι ἂς ἔχουν αὐτοὶ στὴν θέση τῆς ἱστορίας «ποινικὸ μητρῶο», γεμᾶτο σφαγές, καταστροφὲς καὶ γενοκτονίες!!!«Οἱ καιροὶ οὐ μενετοί». Ἐνεργοποιηθῆτε, λοιπόν, νὰ πιέσουμε ὅλοι νὰ ἀλλάξη ἡ ἀντιμετώπιση τῶν ἑλληνικῶν ἐθνικῶν θεμάτων σὲ μία περισσότερο «ἐθνικὴ γραμμή». Καὶ θυμηθῆτε: Ἡ δική μας ἀδράνεια δίνει χῶρο καὶ χρόνο γιὰ νὰ προχωρήσουν οἱ ἀντίπαλοι. Ἐνεργοποιηθῆτε ὅπως τὰ ἡφαίστεια. Διότι δὲν ἀρκεῖ πλέον μόνο νὰ λέμε ἀλλὰ νὰ καὶ κάνουμε. Ἄς μὴν εἴμαστε πιὰ ἀδρανῆ ἡφαίστεια ἀλλὰ ἐνεργά.
Καὶ νὰ ἔχουμε πάντοτε στὸν νοῦ μας ὅτι τὰ ἡφαίστεια δὲν μένουν στὴν ἱστορία γιὰ τὴν ὕπαρξή τους ἀλλὰ γιὰ τὴν ἔκρηξή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: