Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Περί τίνος πρόκειται εάν δεν απατάσθε.

Του Sokin



Βρισκόμουν μπροστά στην τηλεόραση κι’ έβλεπα τα exit-polls περιμένοντας την ανακοίνωση των πρώτων συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων από τις εκλογές. Είχα μεριμνήσει για την διοικητική μέριμνα προς τον εαυτό μου, προνοώντας να κλέψω μερικές κουταλιές στιγμιαίου καφέ από το συρτάρι του γιού μου, σε τρόπο ώστε να εξασφαλίσω το σχετικό φραπεδάκι για να με συνοδεύσει στην νύχτα, που όπως πάντα θεωρείται μακρυά.
Ενώ βρισκόμουν μεταξύ εφημερίδας και φραπέ, η τηλεόραση ανακοινώνει ότι έχουν καταμετρηθεί το 20% στο σύνολο της επικράτειας και κατόπιν αυτού το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης έδινε την άδεια να ξεκινήσει η ροή των αποτελεσμάτων.
Βλέποντας το Mega και τον Γιάννη Καψή με την Όλγα Τρέμη με κάτι στόματα να, σε τρόπο ώστε να φαίνονται τα σφραγίσματα στους τραπεζίτες, αλλά να μην λένε τίποτα, θεώρησα ότι ή η τηλεόραση που είχα ακριβοπληρώσει τα’ φτυσε ή το κανάλι δεν εξέπεμπε φωνή. Για να μην χάσω χρόνο γυρνάω στον ΣΚΑΙ όπου η Πόπη Τσαπανίδου συνοδευόμενη από όλο το επιτελείο του σταθμού παρουσίαζε την ίδια εικόνα με το Mega. Άμεση μεταφορά στον Antenna δεν διαφοροποιεί την κατάσταση, ούτε και στον Alpha. Κατόπιν αυτού και μ’ ένα στόμα να χάσκει, σε τρόπο ώστε να μπαινοβγαίνει ελεύθερη χρυσόμυγα μεταφέρομαι στο ΡΙΚ. Δεν μπορεί οι «κουμπάροι» κάτι θα δώσουν. Και εγένετο φως!
        Εντελώς αποβλακωμένος ακούω ότι στο 20% της επικράτειας λαμβάνουν ΝΔ: 8,29%, ΠΑΣΟΚ 4,01%, ΚΚΕ 60,40%, ΣΥΡΙΖΑ.... κ.τ.λ., εδώ άρχισα να χάνω επαφή με το περιβάλλον. Νιώθω να χάνω το πάτωμα κάτω από τα πόδια μου και τα ανεβάζω από ανασφάλεια στον καναπέ. Κλέινω τα μάτια μου, με τυλίγει κάτι μεταξύ ηδονής και εγκεφαλικού.
        Η ροή των αποτελεσμάτων από την Ελλάδα συνεχίζεται στο κυπριακό κανάλι πιστοποιώντας συνεχώς  το αποτέλεσμα και μάλιστα δείχνει περεταίρω αυξητική πορεία, όσο περνάει η ώρα.
        Αλλά φευ η ψυχική και σωματική μου δοκιμασία συνεχίζει να δέχεται χτυπήματα από την νεαρη κύπρια εκφωνήτρια η οποία μάλλον, από την έκφραση του προσώπου της συμπεραίνω ότι πρέπει να ψηφίζει ΑΚΕΛ.
        Οι πληροφορίες του καναλιού αναφέρουν ότι ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ που πήγε στον Περισσό να συγχαρεί το κόμμα για την επιτυχία του βρέθηκε μπροστά σε σκηνές θρησκευτικής σέκτας κατά την διέλευση του κομήτη Halley-Bop. Συγκεκριμένα όλοι οι ευρισκόμενοι εντός των εγκαταστάσεων «του σπιτιού του λαού» κείτονται νεκροί γυμνοί. Η Αλέκα Παπαρήγα μεταξύ των Σκυλάκου – Κόρακα, η Λιάνα Κανέλλη δίπλα στον Μπογιόπουλο κ.τ.λ. Σύμφωνα με τους ιατροδικαστές που μετέβησαν εσπευσμένα στον τόπο της τραγωδίας δεν προηγήθηκε ομαδικό σεξ, απλώς οι άνθρωποι βγήκαν από τα ρούχα τους μη δυνάμενοι να διαχειριστούν την κατάσταση.
        Το σαγόνι μου έχει φτάσει στο πάτωμα είμαι αδύναμος να αντιδράσω όταν ακούω από την εκφωνήτρια, ότι στο φυλακιο της Κακαβιάς από το μέρος της Αλβανικής επικράτειας συνελήφθη ο Πωλ Τόμσεν έχοντας στην κατοχή του τσουρέκι από κοκαίνη! Φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος σε καμμία περίπτωση ο μόνος που δεν περίμενε παρόμοιες εξελίξεις.
        Αργότερα, κι ενω τα χτυπήματα στο θυμικό μου φαίνονται να μην έχουν τέλος πληροφορούμαι από τους παρουσιαστές ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης εθεάθη στην Λεωφόρο Συγγρού αναζητώντας έμπειρη παρθένα!
        Η «Χρυσή Αυγή» δηλώνει ότι θα περιφρουρήσει το «σπίτι του λαού» στον Περισσό. Θα παραμείνουμε εδώ σε τρόπο ώστε να εξασφαλίσουμε τα κεκτημένα δημοκρατικά δικαιώματα των συντρόφων μας δηλώνει ο Μιχαλολιάκος.
Έχει φθάσει η στιγμή που νιώθω το σώμα μου να αιωρούμε στο κενό. Λες να έχω φθάσει στο σημείο που οι αγγλοσάξονες αποκαλούν «near death experience» αναρωτιέμαι και προσπαθώ να σκουπίσω τον κρύο ιδρώτα που κατεβαίνει αργά, αργά βασανιστικά στην ράχη μου.
        Τότε ανακαλύπτω ότι είχα αποκοιμηθεί ξεσκέπαστος!

ΥΓ.    Λένε ότι καμμιά φορά τα όνειρα προβλέπουν το μέλλον, Ρε μπας και; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: