Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ !!!

Σχολιάζει ο Στρατηγός Δημήτρης Αλευρομάγειρος

Γιά την ενημέρωσή σας.
[Επίσης [ειναι προσωπικό αλλά αφορά το συνολο]
Οταν μου ηρθε η η ειδοποίηση για την ειδικη εισφορά αλληλεγγυης, στις 15/9 για να πληρώσω μεχρι 30/9 το συνολο ή σε δοσεις των 300 ευρω, πληρωσα εγκαιρα την πρωτη δοση και δεν πληρωσα την δευτερη γιατι έπρεπε να παω στην ουρα ή στην εφορία ή στην τραπεζα , δεδομενου οτι δεν ειχε σταλει η ειδοποίηση απο την εφορια[τις δοσεις και τις συναλαγες μου ,με τραπεζες, δηλαδη το ενοικιο κλπ τις πληρωνω με το ibank μεσω υπολογιστη]
Μου ηρθε λοιπον προχθες η νεα ειδοποιηση οπου επειδη δεν πληρωσα εγκαιρα τη δευτερη δοση των 300ευρω επεβληθη επιβαρυνση 3[τριων ] ευρω!
Το ποσο των 3 ευρω ειναι γελοιο αλλα σημασια εχει οτι το πληρωσα χωρις δικη μου ευθυνη.Ειναι απλα σημαδι πληρους αδιαφορίας για ενα ελαχιστο ποσο και επεβλήθη για παραλειψη της υπηρεσίας και οχι δικης μου[εκτος αν δεχτουμε οτι το οτι δεν στηθηκα στην ουρα για ωρες ειναι δικη μου ευθυνη..]
Εξ ονυχος τον λέοντα...[ποιον λέοντα;;;;]
Δηλαδη το τελειως ανοργάνωτο κράτος και στην περιπτωση της ΔΕΗ [που ειναι πολυ σοβαρη] και στην δικη μου περιπτωση [οχι βεβαια τοσο οσο η πρώτη σοβαρη] αδιαφορει αν θα ταλαιπωρήσει τον πολίτη τον οποίον όμως τον διατασσει με το "ετσι θέλω" να δεινει χρηματα ανευ επιδειξης της ελάχιστης πρακτικής ευγένειας με το "κοψε τον λαιμό σου"....
Αυτα εν έτει 2011 μ.Χ......όπου οι αισχροί εν τη Ε.Ε. "σύμμαχοί μας" οχι μονον απειλουν με λιμοκτονία τον Ελληνικό[και αυριο τοις οίδε ποιόν;]Λαό αλλά θέλουν να το εξευτελίσουν πληρως "εν ονοματι" της Κοινοτικής αλληλεγγύης..
Αχ βρε Σαμαρα σου έτυχε να τους στειλεις ολους τους ναζι και κουισλιγκς της Ευρώπης και τους εδω υποτελείς συνοδοιπόρους τους στον αγυριστο και εχασες την ευκαιρία...[και συναίνεσες να εχουμε ακόμη και τον Μπουμπουκο να παριστανει τον Υπουργο και να κανει και "αντισταση" με το πολυτονικό,,[αλλα οπως μου ειπε καποιος φίλος" εδώ είχαμε τον Γ.Παπανδρεου πρωθυπουργο[τρομάρα μας..] που δεν ηθελε να τον μυρίσει πολιτικά ακομη και ο πατέρας του, ο Μπουμπούκος σε χάλασε;;...]
Θα την βρεί τη λύση όμως ο Ελληνικός Λαός μην αμφιβαλλουμε.
Και τότε να δείτε παγκόσμιο ηλεκροσόκ!!!!

[υ.γ. Βέβαια το χειριστο εξ ολων που εχει κανει ο κ.Γ.Παπανδρεου και οι "σοσιαλιστες σύντροφοί του" [   επίσης τρομάρα μας..]    ειναι οτι μετεφερε στον ελληνικο λαό το αισθημα οτι είναι υπέυθυνος για τις διαχρονικές ληστείες και ανικανότητες των πολιτικών μας ταγων [η μονη ευθυνη του Λαου ειναι οτι τους ψηφισε βεβαια..[γιά να δούμε ομως οι εκλογές ερχονται..αν έρθουν..]

Δεν υπάρχουν σχόλια: