Προ ημερών γράφαμε για την ΔΗΜΑΡική αθλιότητα σε σχέση με όσα προηγήθηκαν της ψήφισης τής τροπολογίας για τον διορισμό των μουσουλμάνων ιεροδιδασκάλων. Αναφερόμαστε στην αρνητική στάση του εν λόγω πολιτικού χώρου σε ένα θέμα που πάει να αποκαταστήσει τις ισορροπίες στη Θράκη και να αποδυναμώσει τον ρόλο των παρακρατικών μηχανισμών του Τουρκικού Προξενείου. Μια αρνητική στάση που οι ψευτοαριστεροί μνημονιοφύλακες την έκαναν κυριολεκτικά σημαία, με σημαιοφόρο τον πολιτευτή Ιλχάν Αχμέτ.
Όμως τα πράγματα είναιτελικά πολύ χειρότερα και οι εκφράσεις που χρησιμοποιήσαμε αποδεικνύονται πολύ …επιεικείς, αφού η τοπική ΔΗΜΑΡ συνεχίζει την προδοτική της συμπεριφορά ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ, λες και έχει αναλάβει εργολαβία την προώθηση των τουρκικών συμφερόντων στην περιοχή. Έτσι έχουμε ένα από τα (ελάχιστα ούτως ή άλλως) στελέχη της να δηλώνει: “Εκείνο που με ενοχλεί είναι ότι η ΝΔ ἐχει παραιτηθεί από οποιαδήποτε προσδοκία από το εκλογικό σώμα της μειονότητας“!!! Δηλαδή όποιος – εθελοντικά ή μη – δεν τρέχει πίσω από τους προξενικούς ψηφοτσομπάνηδες της μειονότητας ΕΝΟΧΛΕΙ τον λεγάμενο! Δεν τον ενοχλεί ότι το μέγιστο μέρος των μειονοτικών ψήφων στη Ροδόπη κατευθύνονται από ξένη χώρα, τον ενοχλεί που κάποιος παύει (για τον όποιον λόγο) να τσιμπάει το δόλωμα! Είναι αναμφίβολα η μεγαλύτερη ομολογία ξεπουλήματος χάριν των ψήφων που έχουμε διαβάσει!
Όμως έχει και χειρότερα: ο άλλος πασίγνωστος παράγοντας του ίδιου κόμματος, γνωστός κι από τον ρόλο του στην προεκλογική μεταγραφή του Ιλχάν Αχμέτ στη ΔΗΜΑΡ, τηλεφώνησε και επισκέφτηκε τον νόμιμο Μουφτή Κομοτηνής, Μέτσο Τζεμαλή, για να του πει τι; Ότι μπορεί να ψηφίστηκε η τροπολογία, αλλά ο ίδιος πρέπει να αρνηθεί την υπογραφή και τη συμμετοχή του στην εφαρμογή του νόμου! Είχε δηλαδή ο τενεκές το θράσσος να πάει και να του πει να παραμείνει στο περιθώριο κι όχι στη θέση που δικαιούται και που του ετοιμάζει η ελληνική Πολιτεία! Από πού κι ώς πού; Μήπως οι σχέσεις του με κάποια γραφεία παλιότερα του επιτρέπουν να αξιοποιεί “διαφορετικά” τις γνωριμίες του; Ποιά εθνικά συμφέροντα εξυπηρετούσε μια τέτοια (διπλή) παρέμβαση;
Άραγε ποιάν δικαιολογία, ποιό ελαφρυντικό, ποιάν άγνοια δικαιούνται να επικαλεστούν; Κατά τη γνώμη μας καμμία. Άλλωστε στον τόπο μας είναι μακρά η παράδοση που κρατάει από την εποχή του Δημάρατου και του Εφιάλτη και φτάνει στις μέρες μας μέσα από Νενέκους και Πηλιογούσηδες.
www.antifonitis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου