Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Ιστορικές παραχαράξεις του Πολιτικού Πρωκτοκυβιστή Γ.Καρα­τζαφέρη

Του πολίτη Παναγιώτη Παπαγαρυφάλλου
Α΄Αντιπροέδρου της Επιτροπής Ενημερώσεως για τα Εθνικά Θέματα

Είναι αλήθεια ότι μεγάλη τιμή του κάνω ασχολούμενος με τις αέναες κωλοτούμπες του αλλά προκαλεί γιατί λέει και διακηρύσσει μερικά πράγματα που  βγάζουν μάτι.
Τελευταία ιστορική παραχάραξη είναι τούτο το …  πατριωτικό που είπε στο λόγο του της Θες/νίκης. Να, λοιπόν, η ιστορική του κοτσάνα: "Θα καταργήσω ως εξουσία αυτό το ανόητο και κομμουνιστικής νοοτροπίας "πόθεν έσχες". Και συνεχίζοντας επανέλαβε τα περί νομιμοποιήσεως του μαύρου χρήματος χωρίς συνέπειες.
Για την ατομική, κοινωνική και πολιτική ηθική του μαύρου χρήματος του άσκησα κριτική από τον περασμένο χρόνο με τούτο το κείμενο που είχε ως τίτλο: "Οι πολιτικές και ιδεολογικές κωλοτούμπες του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. κ Καρατζαφέρη"  (Αναρτήθηκε σε πολλές ιστοσελίδες στις 24.3.2010 και μετά).
Ως προς το "ανόητο και κομμουνιστικής νοοτροπίας του "πόθεν έσχες" το οποίο ο … ευσεβής χριστιανός αρχηγός του ΛΑ.Ο.Σ. θα καταργήσει, τον πληροφορώ ότι αγνοεί παντελώς την προέλευση αυτού του αρχαίου ελληνικού θεσμού, ο οποίος εφαρμοζόταν με περισσή αυστηρότητα στην Αθηναϊκή Δημοκρατία.
Οι αρχαίοι μας πρόγονοι διατηρούσαν στο έπακρο και με ευλάβεια τις θεμελιώδεις  ηθικές αρχές και αξίες, τις οποίες οι σημερινοί ερζάτς πατριώτες του πολιτικαντισμού καταπατούν ασυστόλως και χωρίς τιμωρία.
Πληροφορώ, λοιπόν, τον λαλίστατο αρχηγό του ΛΑ.Ο.Σ. ότι το πόθεν έσχες" έλκει την καταγωγή του από την λεγόμενη δρακόντεια νομοθεσία, η οποία προέβλεπε την ποινή του θανάτου σε όσους δεν μπορούσαν ν' αποδείξουν την πηγή των εισοδημάτων τους.
Αργότερα, ο Σόλων, μετρίασε την ποινή του θανάτου και την μετέτρεψε σε  πρόστιμο και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων με το νόμο της "ατιμίας" και έτσι πορεύθηκε η Αθηναϊκή Δημοκρατία (για το ζήτημα αυτό βλ.  την ιστορική έρευνα του D. M. Mac Dowell: "Το Δίκαιο στην Αθήνα των Κλασσικών Χρόνων", εκδ. "Παπαδήμα", Αθήνα, 1986, σελ. 238 επ.).
Πάντως, από όσα γνωρίζει ο γράφων ούτε ο Δράκων ούτε ο Σόλων, ούτε οι μετέπειτα Αθηναίοι υπήρξαν Κομμουνιστές!!
Σημειώνω με την ευκαιρία ότι για ν' ανακοπεί η Κλεπτοκρατία των σημερινών Ελλήνων "πολιτικών" είχα προτείνει την επαναφορά αυτού του νόμου με σχετικό μου άρθρο με τον τίτλο: Πολιτικό Κόστος και Πολιτική Απραξία" (βλ. "Ελευθεροτυπία" της 17.1.1990).
Σημειώνω ότι με το διαβόητο και πρόστυχο "πόθεν έσχες" ο Ελληνικός Πολιτικαντισμός παίζει το παπά, πότε δηλαδή το θεσπίζει, πότε το καταργεί και πότε το αλλοιώνει.
Φοβάται ακόμη και να το αναφέρει και το αποφεύγει όπως ο διάβολος το λιβάνι!
Γι' αυτό όταν το ψευτοθέσπισε, με το νόμο 1882/1990, χαιρέτησα το γεγονός γράφοντας: "Μετά από δυστοκία και παλινδρομήσεις δεκαετιών, η Ελληνική Πολιτεία αποφάσισε επιτέλους να φέρει στον κόσμο της ένα κακόμορφο νεογνό το οποίο ονομάζεται "πόθεν έσχες" (βλ. το άρθρο μου στα "Πολιτικά Θέματα" της 25.7.1993 με τίτλο: "Η κατάργηση του πόθεν έσχες", όπου και σχετική βιβλιογραφία για τις σχέσεις ηθικής και πολιτικής).
Καταλήγοντας θα έλεγα ότι αυτός ο  θεμελιώδης ηθικός πολιτικός θεσμός κακοποιήθηκε βάναυσα από τους χυδαίους πολιτικάντηδες ετούτων των χρόνων της απόλυτης παρακμής (πρβλ και τα άρθρα μου: Η αναστολή του "πόθεν έσχες"  στα Πολιτικά Θέματα της 11.6.1993 - "Η ποινικοποίηση της πολιτικής και το ανεύθυνο των πολιτικών" στην "Ελευθεροτυπία" της 20.10.1991, - "Η φαυλότητα ως στοιχείο της Πολιτικής" στα  Πολιτικά Θέματα της 25.12.1992, - "Η διαλεκτική της διαφθοράς μεταξύ εξουσίας και κοινωνίας" στα Πολιτικά Θέματα της 21.5.1993 κ.τ.λ.).
Θα μπορούσα να παραθέσω κείμενα επί κειμένων για την σημασία της πολιτικής ηθικής την οποία καταπάτησαν βάναυσα οι σημερινοί εθνοπροδότες και κάπηλοι πατριώτες.
'Ελεγε ο Μαρξ: 'Ενας άγιος σκοπός που χρειάζεται άτιμα μέσα, γίνεται άτιμος σκοπός".
Θα συνιστούσα, λοιπόν, στους … ορθοδόξους χριστιανούς του ΛΑ.Ο.Σ. να μην επιτρέψουν στον αρχηγό τους να  πάρει διαζύγιο από τη πολιτική ηθική και στον αρχαιολάτρη βουλευτή 'Αδωνι Γεωργιάδη, που γνωρίζει πολύ καλά την αρχαία ελληνική γραμματεία, να κάνει μερικά μαθήματα στον αρχηγό του ώστε ν' αποφεύγει τις ιστορικές κοτσάνες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: