Του Στρατηγού Δ. Αλευρομάγειρου
Μία πολύ παλαιά, αλλά όπως φαίνεται "πετυχημένη" συνταγή επηρεασμού της κοινής γνώμης είναι, να "στηρίζουμε" την άποψή μας σε παλαια άρθρα 'η βιβλία πετυχημένων ή ακόμη και αγνώστων, στο πολύ κοινό, συγγραφέων και να μεταφέρουμε -πολλές φορές με ελαφρά καρδία- την εποχή που γράφτηκαν [άρθρα ή βιβλία ] στη σημερινή εποχή...
Στη σημερινή Καθημερινή ο κ. Σ. Κασιματης προκειμένου να επιτεθεί στον Μίκη Θεοδωράκη μας παραπέμπει στον Ζαν Πωλαιν , της μετακατοχικής Γαλλίας,< http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_09/06/2011_445146>
, ο Πασχος Μανδραβέλης γιά να επιτεθεί στον Μίκη Θεοδωράκη αλλά και στους Πανεπιστημιακούς μας παραπέμπει στον Γιώργο Θεοτοκά της δεκαετίας του 1950 http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_2_09/06/2011_1295466
, ενώ η Ριτσα Μασουρα , πολύ πιο ευφυώς, αφήνει τον Μίκη Θεοδωράκη και τους Πανεπιστημιακούς, δεν παραπέμπει σε άρθρα ή βιβλία, αλλά καταλήγει σε φιλομνημονιακες συμβουλές[να μας επιτρέψει η κατά τα άλλα πολύ καλή δημοσιογράφος να σημειώσουμε ότι τα κείμενα της είναι θαυμάσια όταν δεν αναφέρονται σε πολική[ιδία του Ελληνικού χώρου] http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_09/06/2011_445136
Βέβαια και μόνον από τον τίτλο αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης από τις πρώτες κι άλας λέξεις που ήθελαν να καταλήξουν ο κ. Κασιματης και ο κ.Μανδραβέλης, όμως ας μας επιτραπεί να σχολιάσουμε ότι η φιλομνημονιακη συγχορδία δεν κρύβει την ουσία αντιπάθειά τους στην ογκούμενη οσημέραι λαϊκή αγανάκτηση την οποίαν θέλουν να μειώσουν με τον ένα η τον άλλον τρόπο.
Δεν θα κρύψουμε , τέλος την θλίψη μας για την άστοχη καθ ημάς αναφορά στον Γιώργο Θεοτοκά τον οποίον παρουσιάζει ο κ. Μανδραβέλης, να ερμηνεύει ως λαϊκισμό την παλλαϊκή μαχητική των συλλαλητηρίων των δεκαετιών 50' και 60' ,της τότε σπουδάζουσας και μαθητιώσας νεολαίας, στηριζόμενων από τους Πανεπιστημιακούς καθηγητές ,κατά της δολοφονικής ιμπεριαλιστικής πολιτικής του Η.Β και των συνοδοιπόρων του στην Κυπρο και την έκφραση του δικαίου πόθου της νεολαίας ,για την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα .
Βέβαια δεν αναφέρεται τίποτα για την "μη λαϊκίστικη" πολιτική που οδήγησε στις συνθήκες Ζυρίχης και Λονδίνου [ ζουρλομανδύα τις είχε ονομάσει τότε ο Αγγλος Λόρδος Καλλαχαν] ούτε στην άθλια πολιτική των Ιουλιανών που οδήγησε στη χούντα του 1967, η οποία έκανε και τη βρώμικη δουλειά με την καταστροφή της Κύπρου και έδωσε και άλλοθι για την επάνοδο του παλαιοκομματικού κόσμου, ξεπλυμένου στην κολυμβήθρα του Σιλωαμ της μηδενικής "αντίστασης" ..και η οποία τελικά μας οδήγησε στην -ουσία -υποτέλεια της σύγχρονης Ελλάδας με τα διαδοχικά μνημόνια...
Μία πολύ παλαιά, αλλά όπως φαίνεται "πετυχημένη" συνταγή επηρεασμού της κοινής γνώμης είναι, να "στηρίζουμε" την άποψή μας σε παλαια άρθρα 'η βιβλία πετυχημένων ή ακόμη και αγνώστων, στο πολύ κοινό, συγγραφέων και να μεταφέρουμε -πολλές φορές με ελαφρά καρδία- την εποχή που γράφτηκαν [άρθρα ή βιβλία ] στη σημερινή εποχή...
Στη σημερινή Καθημερινή ο κ. Σ. Κασιματης προκειμένου να επιτεθεί στον Μίκη Θεοδωράκη μας παραπέμπει στον Ζαν Πωλαιν , της μετακατοχικής Γαλλίας,< http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_09/06/2011_445146>
, ο Πασχος Μανδραβέλης γιά να επιτεθεί στον Μίκη Θεοδωράκη αλλά και στους Πανεπιστημιακούς μας παραπέμπει στον Γιώργο Θεοτοκά της δεκαετίας του 1950 http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_2_09/06/2011_1295466
, ενώ η Ριτσα Μασουρα , πολύ πιο ευφυώς, αφήνει τον Μίκη Θεοδωράκη και τους Πανεπιστημιακούς, δεν παραπέμπει σε άρθρα ή βιβλία, αλλά καταλήγει σε φιλομνημονιακες συμβουλές[να μας επιτρέψει η κατά τα άλλα πολύ καλή δημοσιογράφος να σημειώσουμε ότι τα κείμενα της είναι θαυμάσια όταν δεν αναφέρονται σε πολική[ιδία του Ελληνικού χώρου] http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_09/06/2011_445136
Βέβαια και μόνον από τον τίτλο αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης από τις πρώτες κι άλας λέξεις που ήθελαν να καταλήξουν ο κ. Κασιματης και ο κ.Μανδραβέλης, όμως ας μας επιτραπεί να σχολιάσουμε ότι η φιλομνημονιακη συγχορδία δεν κρύβει την ουσία αντιπάθειά τους στην ογκούμενη οσημέραι λαϊκή αγανάκτηση την οποίαν θέλουν να μειώσουν με τον ένα η τον άλλον τρόπο.
Δεν θα κρύψουμε , τέλος την θλίψη μας για την άστοχη καθ ημάς αναφορά στον Γιώργο Θεοτοκά τον οποίον παρουσιάζει ο κ. Μανδραβέλης, να ερμηνεύει ως λαϊκισμό την παλλαϊκή μαχητική των συλλαλητηρίων των δεκαετιών 50' και 60' ,της τότε σπουδάζουσας και μαθητιώσας νεολαίας, στηριζόμενων από τους Πανεπιστημιακούς καθηγητές ,κατά της δολοφονικής ιμπεριαλιστικής πολιτικής του Η.Β και των συνοδοιπόρων του στην Κυπρο και την έκφραση του δικαίου πόθου της νεολαίας ,για την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα .
Βέβαια δεν αναφέρεται τίποτα για την "μη λαϊκίστικη" πολιτική που οδήγησε στις συνθήκες Ζυρίχης και Λονδίνου [ ζουρλομανδύα τις είχε ονομάσει τότε ο Αγγλος Λόρδος Καλλαχαν] ούτε στην άθλια πολιτική των Ιουλιανών που οδήγησε στη χούντα του 1967, η οποία έκανε και τη βρώμικη δουλειά με την καταστροφή της Κύπρου και έδωσε και άλλοθι για την επάνοδο του παλαιοκομματικού κόσμου, ξεπλυμένου στην κολυμβήθρα του Σιλωαμ της μηδενικής "αντίστασης" ..και η οποία τελικά μας οδήγησε στην -ουσία -υποτέλεια της σύγχρονης Ελλάδας με τα διαδοχικά μνημόνια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου