Του Στρατηγού Δημήτρη Αλευρομάγειρου
-Δύο περίπου χρόνια προ του θανάτου του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Μιτεράν, το μεγάλης κυκλοφορίας Γαλλικό περιοδικό PARIS MATCH είχε δημοσιεύσει μια αθώα συνέντευξη με την -εκτός γάμου θυγατέρα του Γάλλου Προέδρου- Μαζαριν [ηλικίας τότε περίπου 19ετών].
Η αθώα αυτή συνέντευξη, εθεωρήθη απο το σύνολο του γαλλικού τύπου ανεπίτρεπτη δεδομένου ότι ο τότε Γάλλος Πρόεδρος κρατούσε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την θυγατέρα του [ενθυμούνται ,ενδεχομένως πολλοί, ότι η πρώτη δημόσια εμφανισή της , στο πλευρό της μητέρας της , έγινε την ημέρα της κηδείας του Γάλλου Προέδρου] και ανέγραψαν τότε, κατηγορώντας το περιοδικό οτι "Αυτό είναι δημοσιογραφία του χοιροστασίου"...
- Στο περίφημο βιβλίο της "Η Νοσταλγία δεν είναι πιά αυτό που ήταν" [ουσία αυτοβιογραφικό][ΕΞΑΝΤΑς 1982] η θαυμάσια Γαλλιδα ηθοποιός και σύζυγος του μεγάλου Γάλλου ηθοποιού και τραγουδιστή Ύβ Μοντάν, έγραφε μεταξύ άλλων, τα εξής για την άποψη της γιά τον ρατσισμό "Αν δεν είχατε μία μητέρα που να σας απαγόρευε απο μικρούς να λέτε τις λέξεις, Γυφτοι, παλιοαράπηδες, μπάσταρδοι, ακόμη και παλιογερμαναράδες, τότε ξεχάστε το.." [σ.σ., υπ όψη ότι η Σιμόν Σινιορέ είχε Εβραϊκή καταγωγη και ειχε και τέκνο εκτός γάμου και κατα την διάρκεια της Γερμανικής κατοχής στη Γαλλία, ζούσε τη φρίκη και την απειλή των διωγμών των Εβραίων από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής, αλλά και τις ρατσιστικές ύβρεις μερικών συνανθρώπων της για το εκτός γάμου τέκνον της, ιδία όταν το είχε μαζί της για να παρει συσσίτιο, στην κατοχή....]
Τα θυμήθηκα αυτά όταν σήμερα με σοκαριστική έκπληξη είδα στην δευτερη σελίδα της "έγκριτου" εφημερίδας "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" υπερμεγέθη φωτογραφία όπου απεικονίζει καθημένους [και προφανώς προ της χθεσινής λαμπρής αντιμνημονιακης εκδήλωσης στα Προπύλαια του Πανεπιστήμιου Αθηνών] τους κ.κ. Κ. Μπέη, Μίκη Θεοδωράκη και Γ. Κασιμάτη με τον ειρωνικο υπότιτλο " Είναι αυτό το μέλλον της χώρας;"
Αισθάνθηκα οργή, ντροπή και αγανάκτηση για το θλιβερό αυτό ρατσιστικό κατάντημα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, η οποία εκτός των άλλων και προκειμένου να πουλησει το Κυριακάτικο της φύλλο εδω και δύο μήνες προσφέρει σε cd την θαυμάσια μουσική ενός από τους τελευταίους ογκόλιθους του Ελληνισμού, του Μίκη Θεοδωράκη..
Δεν θα προχωρήσω περισσότερο γιατί μόνον ναυτία μπορεί κάνεις να αισθανθεί από αυτό το κατάντημα , αλλά αν ο "κάλος" φωτογράφος και ο εμπνευστής αυτής της εμετικής ανάρτησης δεν είδε χθες στην συγκλονιστική συγκέντρωση ότι το 50% τουλάχιστον των συγκεντρωμένων ήταν κάτω των 40 χρονων και ότι ο -μη έφηβος στην ηλικία Μίκης, αλλά έφηβος στο μυαλό και στην ψυχή την οποία δεν θα φτασει ποτέ του ο μίζερος πρωταγωνιστής αυτής της αθλιότητας μέσω της δημοσιευσης της φωτιογραφιας, συντάκτης της εφημερίδας, τραγουδόυσε μαζυ με τους συγκεντρωμένους την ελπίδα αυτής της χωράς, τότε σίγουρα είναι και θα παραμείνει ερμητικά τυφλός και γερασμένα άθλια στην ψυχή , την καρδιά και το μυαλό..
Μας προξενεί όμως εντύπωση τι δεοντολογία υπάρχει σε αυτον τον περίφημο δημοσιογραφικό χώρο, την οποία δεν έλαβε υπ όψη του ο Διευθυντής της εφημεριδας κ Αλέξης Παπαχελάς, με τον οποίον μπορούμε να διαφωνούμε πολιτικά αλλά εκτιμούμε ότι δεν είναι τόσον ανόητος για να επιτρέψει τετοια αθλιότητα η οποία εκτός των άλλων που αναφέραμε προσβάλει και την ιδια την εφημερίδα[Προφανώς θα τριζουν τα κόκκαλα του Γεωργίου Άγγελου Βλάχου[Γ.Α.Β. ] και της Ελένης Βλάχου..γι αυτό το νέο κατάντημα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.
Πιστεύουμε όμως και ελπίζουμε ότι αυτή η αθλιότητα έγινε εν αγνοία του κ.Παπαχελα , ενός σχετικά νέου ανθρώπου και θα ζητήσει τουλάχιστον αμέσως συγγνώμη , εκ μερους της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ από τους κ.κ. Μικη Θεοδωράκη, Γ.Κασιμάτη και Κ.Μπέη αλλά και τους αναγνωστες της Καθημερινης.
-Δύο περίπου χρόνια προ του θανάτου του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Μιτεράν, το μεγάλης κυκλοφορίας Γαλλικό περιοδικό PARIS MATCH είχε δημοσιεύσει μια αθώα συνέντευξη με την -εκτός γάμου θυγατέρα του Γάλλου Προέδρου- Μαζαριν [ηλικίας τότε περίπου 19ετών].
Η αθώα αυτή συνέντευξη, εθεωρήθη απο το σύνολο του γαλλικού τύπου ανεπίτρεπτη δεδομένου ότι ο τότε Γάλλος Πρόεδρος κρατούσε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την θυγατέρα του [ενθυμούνται ,ενδεχομένως πολλοί, ότι η πρώτη δημόσια εμφανισή της , στο πλευρό της μητέρας της , έγινε την ημέρα της κηδείας του Γάλλου Προέδρου] και ανέγραψαν τότε, κατηγορώντας το περιοδικό οτι "Αυτό είναι δημοσιογραφία του χοιροστασίου"...
- Στο περίφημο βιβλίο της "Η Νοσταλγία δεν είναι πιά αυτό που ήταν" [ουσία αυτοβιογραφικό][ΕΞΑΝΤΑς 1982] η θαυμάσια Γαλλιδα ηθοποιός και σύζυγος του μεγάλου Γάλλου ηθοποιού και τραγουδιστή Ύβ Μοντάν, έγραφε μεταξύ άλλων, τα εξής για την άποψη της γιά τον ρατσισμό "Αν δεν είχατε μία μητέρα που να σας απαγόρευε απο μικρούς να λέτε τις λέξεις, Γυφτοι, παλιοαράπηδες, μπάσταρδοι, ακόμη και παλιογερμαναράδες, τότε ξεχάστε το.." [σ.σ., υπ όψη ότι η Σιμόν Σινιορέ είχε Εβραϊκή καταγωγη και ειχε και τέκνο εκτός γάμου και κατα την διάρκεια της Γερμανικής κατοχής στη Γαλλία, ζούσε τη φρίκη και την απειλή των διωγμών των Εβραίων από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής, αλλά και τις ρατσιστικές ύβρεις μερικών συνανθρώπων της για το εκτός γάμου τέκνον της, ιδία όταν το είχε μαζί της για να παρει συσσίτιο, στην κατοχή....]
Τα θυμήθηκα αυτά όταν σήμερα με σοκαριστική έκπληξη είδα στην δευτερη σελίδα της "έγκριτου" εφημερίδας "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" υπερμεγέθη φωτογραφία όπου απεικονίζει καθημένους [και προφανώς προ της χθεσινής λαμπρής αντιμνημονιακης εκδήλωσης στα Προπύλαια του Πανεπιστήμιου Αθηνών] τους κ.κ. Κ. Μπέη, Μίκη Θεοδωράκη και Γ. Κασιμάτη με τον ειρωνικο υπότιτλο " Είναι αυτό το μέλλον της χώρας;"
Αισθάνθηκα οργή, ντροπή και αγανάκτηση για το θλιβερό αυτό ρατσιστικό κατάντημα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, η οποία εκτός των άλλων και προκειμένου να πουλησει το Κυριακάτικο της φύλλο εδω και δύο μήνες προσφέρει σε cd την θαυμάσια μουσική ενός από τους τελευταίους ογκόλιθους του Ελληνισμού, του Μίκη Θεοδωράκη..
Δεν θα προχωρήσω περισσότερο γιατί μόνον ναυτία μπορεί κάνεις να αισθανθεί από αυτό το κατάντημα , αλλά αν ο "κάλος" φωτογράφος και ο εμπνευστής αυτής της εμετικής ανάρτησης δεν είδε χθες στην συγκλονιστική συγκέντρωση ότι το 50% τουλάχιστον των συγκεντρωμένων ήταν κάτω των 40 χρονων και ότι ο -μη έφηβος στην ηλικία Μίκης, αλλά έφηβος στο μυαλό και στην ψυχή την οποία δεν θα φτασει ποτέ του ο μίζερος πρωταγωνιστής αυτής της αθλιότητας μέσω της δημοσιευσης της φωτιογραφιας, συντάκτης της εφημερίδας, τραγουδόυσε μαζυ με τους συγκεντρωμένους την ελπίδα αυτής της χωράς, τότε σίγουρα είναι και θα παραμείνει ερμητικά τυφλός και γερασμένα άθλια στην ψυχή , την καρδιά και το μυαλό..
Μας προξενεί όμως εντύπωση τι δεοντολογία υπάρχει σε αυτον τον περίφημο δημοσιογραφικό χώρο, την οποία δεν έλαβε υπ όψη του ο Διευθυντής της εφημεριδας κ Αλέξης Παπαχελάς, με τον οποίον μπορούμε να διαφωνούμε πολιτικά αλλά εκτιμούμε ότι δεν είναι τόσον ανόητος για να επιτρέψει τετοια αθλιότητα η οποία εκτός των άλλων που αναφέραμε προσβάλει και την ιδια την εφημερίδα[Προφανώς θα τριζουν τα κόκκαλα του Γεωργίου Άγγελου Βλάχου[Γ.Α.Β. ] και της Ελένης Βλάχου..γι αυτό το νέο κατάντημα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.
Πιστεύουμε όμως και ελπίζουμε ότι αυτή η αθλιότητα έγινε εν αγνοία του κ.Παπαχελα , ενός σχετικά νέου ανθρώπου και θα ζητήσει τουλάχιστον αμέσως συγγνώμη , εκ μερους της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ από τους κ.κ. Μικη Θεοδωράκη, Γ.Κασιμάτη και Κ.Μπέη αλλά και τους αναγνωστες της Καθημερινης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου