Γράφει ο Γιώργος Λεονταρίτης
Οι πυροβολαρχίες των ανθελληνικών δυνάμεων, εντός και εκτός Ελλάδος, συνεχίζουν να στρέφουν τα πυρά τους εναντίον της βασανισμένης πατρίδος μας. Δεν είναι μόνον οι ξένοι, που θέλουν να διαλύσουν και να εξουθενώσουν την Ελλάδα, με τα «μνηνόμια» κ.λπ.
Έχουμε και τους ντόπιους «εκσυγχρονιστές», αυτούς που μισούν ο,τιδήποτε εθνικό χαρακτηριστικό και θέλουν να σβήσει το ελληνικόν Έθνος. Αυτούς τους… «πεφωτισμένους προοδευτικούς» που θέλουν να παραμορφώσουν την ελληνική γλώσσα, να την κάνουν αγνώριστη, προκειμένου να μοιάσουμε στους Δυτικούς, και να αποκόψουν τις νεώτερες γενιές από τις ρίζες της φυλής μας.
Αναφερόμαστε σ’ αυτό το δολοφονικό κτύπημα κατά της ελληνικής γλώσσας, του θησαυρού του ελληνικού πολιτισμού μας, που επιχειρείται μέσω της… «μεταρρύθμισης» του νέου βιβλίου της Γραμματικής της Ε’ και ΣΤ’ τάξεως του Δημοτικού, που ΗΔΗ έχει σταλεί στα σχολεία, και μ’ αυτό θα «διδαχθούν» την ελληνική γλώσσα, οι μαθητές κατά τη νέα σχολική χρονιά.
Αναφερόμαστε σ’ αυτό το δολοφονικό κτύπημα κατά της ελληνικής γλώσσας, του θησαυρού του ελληνικού πολιτισμού μας, που επιχειρείται μέσω της… «μεταρρύθμισης» του νέου βιβλίου της Γραμματικής της Ε’ και ΣΤ’ τάξεως του Δημοτικού, που ΗΔΗ έχει σταλεί στα σχολεία, και μ’ αυτό θα «διδαχθούν» την ελληνική γλώσσα, οι μαθητές κατά τη νέα σχολική χρονιά.
Το απίστευτο αυτό έγκλημα έφερε πρώτη στη δημοσιότητα, η εφημερίδα «Το Παρόν». Αυτό το έκτρωμα, το ενέκρινε η Άννα Διαμαντοπούλου και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Παιδείας της προηγούμενης κυβερνήσεως.
Αυτοί οι ολετήρες της Παιδείας, που θέλουν να αποκόψουν τα νέα παιδιά και από την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη, και προχωρούν τώρα στην άγρια κακοποίηση της γλώσσας. Θέλουν να κατεδαφίσουν το ελληνικό αλφάβητο. Καμία χώρα στον κόσμο δεν διανοήθηκε να κακοποιήσει τη γλώσσα της.
Μόνον εδώ συμβαίνουν αυτά τα ανήκουστα αίσχη. Να κάνουμε τα παιδιά να μην μπορούν να μιλήσουν, να βγάζουν βρυχηθμούς, να μεταμορφωθούν σε ζόμπι. Οι καθηγητές, «γλωσσολόγοι» και «εκπαιδευτικοί» που ανέλαβαν αυτή την επονείδιστη «επιχείρηση», καταργούν φωνήεντα και σύμφωνα, φτιάχνουν καινούργια και κάνουν άνω – κάτω το αλφάβητο.
Το ανθελληνικό σχέδιο ήταν μεθοδευμένο από παλιά, και στη συνέχεια θα αναφερθούμε από πότε ξεκίνησε αυτή η ανίερη προσπάθεια. Η Άννα Διαμαντοπούλου, που ως επίτροπος δεν ντράπηκε να προτείνει την καθιέρωση της Αγγλικής ως πρώτης γλώσσας του κόσμου, είναι αυτή που ενέκρινε το κατάπτυστο αυτό τεραρτούργημα για τα σχολεία.
Δεν της άρεσε η παλιά Γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, και θέλει να την αντικαταστήσει με αυτήν που «ενεπνεύσθησαν» η Ειρήνη Φιλιππάκη, καθηγήτρια κάποιου ξένου πανεπιστημίου, ο Γ. Κοτζόγλου, ο Μιχ. Γεωργιαφέντης και η Μαργαρίτα Λουκά. Αυτοί, λοιπόν, οι «επιστήμονες» καταργούν τα φωνήεντα: γκ, μπ, ντι. Το βιβλίο αυτό, είχε εγκριθεί πριν από το 2008 από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όταν πρόεδρός του, ήταν ο Δημ. Βλάχος. Τότε, σημειώθηκαν σοβαρές αντιδράσεις και οι τότε κυβερνήσεις δεν επέτρεψαν να δοθεί στα σχολεία.
Οι «συγγραφείς» ισχυρίζονται ανερυθρίαστα, στον πρόλογό τους, ότι στόχος τους είναι να… «οδηγήσουν με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη (!) τους μικρούς μαθητές στη συνειδητοπίηση του συστηματικού χαρακτήρα της γλώσσας»… Δηλαδή, εδώ και δεκάδες χρόνια δεν ήταν ευχάριστος ο τρόπος που διδάσκονταν οι μαθητές τη σωστή γραμματική;
Δεν ήξερε ο Μανώλης Τριανταφυλλίδης τη σωστή γραμματική, και έρχονται τώρα η… Φιλιππάκη και η παρέα της να μας μάθουν τη γλώσσα μας; Θα ζητάει ο δάσκαλος από τον μαθητή να του πει το αλφάβητο, και το παιδί θα λέει: «Ου, γκ, μπ, ντ…». Έχουμε παραφρονήσει πλήρως; Ο γνωστός μισέλλην μετερνίχος της διεθνής πολιτικής, ο περιβόητος Χένρυ Κίσσινγκερ, είχε πει απερίφραστα, ότι: «Αν θέλετε να χτυπήσετε τους Έλληνες, να τους χτυπήσετε τη γλώσσα, τη θρησκεία τους και τα πνευματικά και ιστορικά τους αποθέματα»…
Τις συστάσεις του εφαρμόζουν όλοι αυτοί οι «εκσυγχρονιστές» καθηγητές και γλωσσολόγοι. Είχαμε την Ρεπούση, τη Δραγώνα και κάποιους άλλους «ιστορικούς» που ανέλαβαν να κακοποιήσουν και να διαστρεβλώσουν την Ιστορία μας. Τώρα προστίθεται νέο «δυναμικό» για τη γλώσσα.
ΠΟΙΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ
Πρέπει να δούμε πού βρίσκεται η αφετηρία αυτού του εθνικού εγκλήματος. Ξεκίνησε με την Μεταπολίτευση. Τότε σηματοδοτήθηκε – εν ονόματι μιας ιδιότυπης δημοκρατίας, τη σήψη και την παρακμή της οποίας βιώνουμε – η διάλυσις των πάντων. Δυστυχώς, υπό τις ευλογίες του γέρου Καραμανλή, με πρωτεργάτη τον Γεώργιο Ράλλη, άρχισε το κακό.
Πρέπει να δούμε πού βρίσκεται η αφετηρία αυτού του εθνικού εγκλήματος. Ξεκίνησε με την Μεταπολίτευση. Τότε σηματοδοτήθηκε – εν ονόματι μιας ιδιότυπης δημοκρατίας, τη σήψη και την παρακμή της οποίας βιώνουμε – η διάλυσις των πάντων. Δυστυχώς, υπό τις ευλογίες του γέρου Καραμανλή, με πρωτεργάτη τον Γεώργιο Ράλλη, άρχισε το κακό.
Ο Καραμανλής, στην επιθυμία του να έχει την ανοχή της Αριστεράς και άλλων «προοδευτικών», δεν δίστασε να παραδώσει τον τομέα της Παιδείας σε χέρια «διεθνιστών», παλαιομαρξιστών, και άλλων τυχάρπαστων προσώπων. Ήταν η εποχή, που το μόνο που ενδιέφερε τον Καραμανλή, ήταν να «ξηλώσει» την Βασιλευομένη Δημοκρατία, για να αναλάβει ο ίδιος το ανώτατο αξίωμα του κράτους.
Κι ήλθε ο «δεξιός» και «βασιλόφρων» Γεώργιος Ράλλης με τη δική του «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση». Και τι έκανε; Έχοντας υπό την εποτεία του τον χώρο της Παιδείας διέπραξε το έγκλημα να καταργήσει τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στα σχολεία. Κι ακολούθησε το ΠΑΣΟΚ με το εξ ίσου ολέθριο μέτρο, την κατάργηση του πολυτονικού συστήματος γραφής, με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί η γλώσσα, να μην γίνονται κατανοητά τα κείμενα, και τα παιδιά να βγαίνουν αγράμματα.
Αυτό που ονειρεύονταν όλοι οι εχθροί του Έθνους, και εκείνοι που στερούνται κάθε ίχνους εθνικής συνειδήσεως, το έκαμαν ο Ράλλης και το ΠΑΣΟΚ. Κι είχαμε και την Μαριέττα Γιαννάκου, να υπεραμύνεται της Δραγώνα και της Ρεπούση, υπό την ανοχήν του νεωτέρου Καραμανλή. Οι εχέφρονες πολίτες απορούσαν: Πώς ήταν δυνατόν, μέτρα τα οποία εφοβούντο ότι θα μας τα έφερναν οι Κομμουνιστές, να τα επιβάλλει η «δεξιά» Νέα Δημοκρατία;
Όταν το 1976 ο Ράλλης ανέλαβε το υπουργείο Παιδείας, αυτό που τον ενδιέφερε, δεν ήταν να αποκλείσει τους διαφόρους ανθέλληνες από την Παιδεία, αλλά να τιμωρήσει τους καθηγητές που είχαν… «συνεργασθεί με την Χούντα»! Το λέει ο ίδιος στο βιβλίο του «Πολιτικές εκμυστηρεύσεις»: «…Έπρεπε να αντιμετωπίσω το μεγάλο πρόβλημα των τιμωρημένων, λόγω της συνεργασίας τους με τη χούντα, καθηγητών. Όταν καταρτιζόταν ο νόμος για την κρίση των καθηγητών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, είχα τονίσει, ότι μόνη κύρωση έπρεπε να είναι η απόλυτη και όχι η πρόβλεψη ελαφροτέρων πειθαρχικών ποινών…».
Αυτό ήταν το πρόβλημά μας κι όχι το ότι με την απομάκρυνση ικανών καθηγητών (ασχέτως φρονημάτων) θα ακολουθούσε εισβολή αναρχομαρξιστών που ζητούσαν ευκαιρία να επιδοθούν στο «έργο» που δεν είχαν καταφέρει επί δεκαετίες. Στις 12 Μαρτίου 1966 ο αείμνηστος Παν. Κανελλόπουλος έλεγε σε ομιλία του: «Υπάρχει ο κίνδυνος να παύσωμεν να είμεθα Ελλάς».
Αυτό ήταν το πρόβλημά μας κι όχι το ότι με την απομάκρυνση ικανών καθηγητών (ασχέτως φρονημάτων) θα ακολουθούσε εισβολή αναρχομαρξιστών που ζητούσαν ευκαιρία να επιδοθούν στο «έργο» που δεν είχαν καταφέρει επί δεκαετίες. Στις 12 Μαρτίου 1966 ο αείμνηστος Παν. Κανελλόπουλος έλεγε σε ομιλία του: «Υπάρχει ο κίνδυνος να παύσωμεν να είμεθα Ελλάς».
Και επεσήμαινε: «Οι Ρωμαίοι είχαν κατακτηθεί ήδη από του ελληνικού πνεύματος, όταν κατακτούσαν την Ελλάδα, και των Τούρκων η γλώσσα ή η θρησκεία, ήταν αδύνατον να εκτοπίσουν εις την συνείδησιν των Ελλήνων, την ελληνικήν φωνήν και τον Χριστιανισμόν. Σήμερα, τα πράγματα είναι ριζικώς διάφορα. Δεν χρειάζεται καν να κατακτηθεί η Ελλάς διά να χαθεί το ελληνικόν γένος. Η άρνησις της ελληνικής ιδέας προβάλλει ως επιδρομή αλλοφύλων, μέσα από τους κόλπους του ίδιου του ελληνικού λαού…».
Και προσέθετε: «Παιδεία της δημοκρατίας είναι μόνον η ελληνική παιδεία». Κι ακόμη: «Σκοταδισμός είναι ακριβώς η επίδειξις ουδετερότητος απέναντι των ελληνικών ιδεωδών…».
Αυτά τα ελληνικά ιδεώδη, θέλουν να σβήσουν σήμερα από τις ψυχές των παιδιών αυτοί που εξυπηρετούν σκοτεινούς σκοπούς. Και απαραίτητη προϋπόθεσις είναι η καταστροφή της γλώσσας.
Ήδη, με μεθοδευμένες αλλεπάλληλες αλλαγές κατά χρονικά διαστήματα αλλάζουν την ορθογραφία. Αυτό το βιβλίο Γραμματικής ξεπερνά κάθε όριο ανοχής. Δεν μας φθάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδας μας, πρέπει να υποστούμε από τους βιαστές της γλώσσας και την εθνική μας εξολόθρευση για να μαϊμουδίζουμε τους Δυτικούς;
Αυτά τα ελληνικά ιδεώδη, θέλουν να σβήσουν σήμερα από τις ψυχές των παιδιών αυτοί που εξυπηρετούν σκοτεινούς σκοπούς. Και απαραίτητη προϋπόθεσις είναι η καταστροφή της γλώσσας.
Ήδη, με μεθοδευμένες αλλεπάλληλες αλλαγές κατά χρονικά διαστήματα αλλάζουν την ορθογραφία. Αυτό το βιβλίο Γραμματικής ξεπερνά κάθε όριο ανοχής. Δεν μας φθάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδας μας, πρέπει να υποστούμε από τους βιαστές της γλώσσας και την εθνική μας εξολόθρευση για να μαϊμουδίζουμε τους Δυτικούς;
Έως ποιο σημείο θα φθάσει η εξαχρείωση σ’ αυτόν τον τόπο απ’ εκείνους που παθαίνουν αλλεργία στο άκουσμα των αξιών και ιδεωδών αυτού του Έθνους; Το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό, και δεν μπορεί να μείνει ως έχει. Απευθυνόμαστε προσωπικά στον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά και στον υπουργό Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλο: Κύριοι, δεν μπορείτε να μείνετε αδρανείς μπροστά σ’ αυτό το αίσχος.
Δεν έχετε δικαίωμα ν’ αδιαφορήσετε μπροστά στον κίνδυνο που διατρέχουν τα παιδιά μας. Όχι μόνον σαν πολιτικοί άνδρες, αλλά σαν Έλληνες, πάρτε την υπόθεση στα χέρια σας. Δώστε άμεσα εντολή να αποσυρθεί αυτή η «Γραμματική» - τερατούργημα, και απομακρύνατε όλους αυτούς που με τέτοιες «πρωτοβουλίες» και «εργασίες», ουσιαστικά βυσσοδομούν κατά του Έθνους. Περιμένουμε την αντίδραση του Πρωθυπουργού και του υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου. Διότι η «Ελεύθερη Ώρα» θα επανέλθει. Ο σκοταδισμός και ο αφελληνισμός, δεν θα περάσουν.
www.elora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου