Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΡΑΔΙΟ ΣΥΜΠΑΝ Την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014 Στις 11.00 το πρωί ώρα Ελλάδος

RADIO SYMBAN
Δελτίον Τύπου

867 NEW CANTERBURY ROAD, HURLSTONE PARK, SYDNEY









Δημήτρης Συμεωνίδης



Όρθιος ο Άγγελος  Ματσούκας ιδιοκτήτης του Σταθμού καθιστός
ο ανταποκριτής μας και συνεργάτης στην Θεσσαλονίκη ο Γιώργος
Σιδηρόπουλος


ΡΑΔΙΟ  ΣΥΜΠΑΝ 

  
στην εκπομπή του

Δημήτρη Συμεωνίδη JP



Ο Δημήτρης Συμεωνίδης 

ΒΙΒΛΙΟ - ΤΕΧΝΗ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου  2014
Στις 11.00 το πρωί ώρα Ελλάδος
8.00μμ ώρα Αυστραλίας


Θα μιλήσουν



TΖΕΝΗ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΠΟΠΕΙΡΑ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Γεννήθηκα στην αγκαλιά
των πεύκων, στην Αγία Παρασκευή,
την εποχή που οι κάμπιες, έσερναν
τρενάκι-μαγικό τα όνειρά μου.
Όταν "σουσάμι-σουσάμι''. "άνοιξε''
εμπρός μου η ζωή,
οι εκθέσεις ιδεών της εφηβείας μου,
έγιναν "συζυγικοί καυγάδες άφθαρτοι''
στης απορίας μου
τα ερωτευμένα ίχνη.
Σπουδή μου όλη, το μέγα ερωτηματικό
της ύπαρξης, στις ανάσες των παιδιών μου!
Περγαμηνές μου, τα χαμόγελά τους,
υπογράφουν εντός μου τη ζωή τους.
και υπάρχω!



Μαρία Αυγερινού

Η Μαρία Αυγερινού, γεννήθηκε στην Αθήνα. Στάση ζωής από τα νεανικά της χρόνια η ποίηση. Ποιήματα της έχουν δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο, σε λογοτεχνικά περιοδικά και εφημερίδες. Στα γράμματα εμφανίζεται το 2014 με τη συλλογή «Διφορούμενες Αλήθειες», εκδόσεις Εντύποις. Υπό έκδοση η νουβέλα«Αιωνιότητα» και η δεύτερη ποιητική συλλογή «Αδιέξοδη Αμφισβήτηση». Είναι μέλος του Ομίλου για την Ουνέσκο Τεχνών, Λόγου & Επιστημών και του Μορφωτικού Ομίλου Πετρούπολης.

Θα παρουσιάσει την ποιητική της συλλογή

Διφορούμενες αλήθειες

Διφορούμενες αλήθειες

Δεν υπάρχουν σχόλια: